BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010. június 7., hétfő

Első lépések

Felkerült az első helyszín, egy nappali. Mivel itt találták meg a holttestet, itt fogunk kezdeni. Először is várok embereket, mert egy emberrel nincs sok értelme elkezdeni. Ez még csak egy próbajáték, nem lesz olyan nehéz. Ha szeretnél játszani, akkor kérek egy nevet, egy rövid leírást magadról, vagyis a szereplődről (külső és ha szeretnél belső tulajdonságok), hogy majd beleszőhessem a történetbe:)
Légy részese egy online kalandnak:) Nyomozz ki egy gyilkosságot, mérd fel a helyszínt, hallgasd ki a lehetséges gyanúsítottakat.

9 megjegyzés:

Matt írta...

Én is jelentkeznék :D mondjuk én lennék a gyenge gyomrú,újonc helyszínelő ;) a nevet rád bízom, felőlem lehet itt is Matt :)

Darawona írta...

Hát persze, hogy Matt lesz:D Rendben, de a külsejét is leírhatod, ha gondolod. Még várok egy kicsit vannak, akik még nem küldték el. Jelen pillanatban négyen lesztek, azzal azért már lehet kezdeni valamit:D

Mikkamakka írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni. :)
Ha nincs ellenvetésed, én lennék Miss Julia Crabby (beszédes vezetéknév ;)), aki egy negyvenhárom éves vénlány, gyilkosságok látványába belefásult helyszínelő, enyhén férfigyűlölő, ami a vénlányságból adódik nála. Szerinte minden pasas kényes, nyafogós affekta, és alacsony a tűrésküszöbük. Cool felügyelőt kivételesen kedveli, már-már kedves vele, és ha nem túl idősnek képzelted hozzá képest, akkor akár vonzódhat is hozzá. :)
Kicsit testes, olyan bögyös-faros, magas hölgyemény, szinte csupa sötétzöld és sötétbordó ruhákban jár, szövetnadrágok és férfiingre hajazó, de annál kicsit nőiesebben szabott blúzok jellemzőek rá.

No, asszem eléggé kiveséztem az elképzelésemet, ha bármiben ellenvetésed van, természetesen a tiéd a döntés. :)

Üdv neked, és a többi helyszínelőnek:
Mikkamakka

U.i.: És Julia Crabby is üdvözöl mindenkit! ;) :D

Mikkamakka írta...

Szió!
Közben elkezdtem olvasni a kibelezetlen történetet, és hopp, ott ismerhetjük meg Cool felügyelőt, akinek van egy (asszem) Margareth-je, aki szalcsis rántottát készít neki, szóval a vonzódást Julia részéről visszavonnám. :) Kedveli, meg minden, de elvei vannak, a másé tabu! :)
De ha akad valami facér pasas a testületnél, aki korban hozzá illik, nem zárkózik el előle! :D (Férfigyűlölet ide vagy oda... :P)

Hát ennyi...
Szép napot! :)

Darawona írta...

Nagyon jó:) Ez tetszik. Persze, majd alkotunk hozzá valakit:) Pont erre gondoltam, ti fogjátok alakítani a szereplőket, tehát tiétek a döntés joga. Először komment formájába várom majd a "történetet" (kérdések, cselekmények, mit, mikor, hogyan akartok csinálni), aztán, ha lezárul egy rész, én azt történetbe foglalom és jöhet a következő fejezet.
Lehet, hogy most nem értett senki semmit az egészből, de egy idő után tiszta lesz:D
Hamarosan el is kezdhetjük. Mondjuk a jövő héten, akkor már teljesen erőbedobással itt leszek (vége lesz a vizsgaidőszaknak XD juhééééé)
Hamarosan alakulnak a dolgok. Ennyi érdekes szereplőből remélem valami jó fog kisülni:)

b.m.grapes írta...

Na végre! Vannak jeletkezők!
Hát asszem Mikkamakkát nem tudom túlszárnyalni, meg nem is akarom.
Szóval egyszer az életben , itt és most én hapsi leszek, meg fiatal, úgy 23, frissen végeztem a rendőrtisztin, szóval baro okos vagyok, vagy inkább okostojás, aki szembe nyalizik a főnöknek, de a háta mögött mindenbe beleköt. Ráadásul 190 centi vagyok, piszokul jóképű, előttem fetreng az összes csaj. Na asszem összeszedtem mindent, ami én(grapes) nem vagyok, de ez a szereplő az. Legyen a neve...stílusosan Snake, William Snake, és utálja, ha becézik.

Darawona írta...

Rendben:) Ez is egy érdekes karakter, mind ahogyan a többi is. Nagyon érdekes karaktereket választottak ki, nehéz dolgom lesz:)

Névtelen írta...

ÉN is jelentkeznék!!! Én lennék a sexy nyomozónő, aki jól néz ki és nagyon okos. Különleges ügynök a CIAnál. Több ügyet is megoldottam már. Nevem: Emma Locker

Unknown írta...

Ja, és odavagyok b.m.grapes-ért.